Wednesday, June 22, 2011

Hati? Perasaan? What the...

Kebosanan pada malam ini hanya membuatkan aku…

  • Melayan facebook, 3 minit setengah.
  • Membuka youtube, melayan Super Junior dan NKOTBSB.
  • Membuka facebook kembali sementara menunggu V/Clip habis load - freakin' slooooww
  •  Mendengar muzik yang tersekat-sekat… tiba-tiba teringat

“Alia… hati kau memang keras,kan?”

Oooohhh… What The H, Alia? Tak pasal-pasal je ko jadi sentimental ni?

Entah.

Ayat tadi tak sepatutnya memberi sebarang impak, sebab aku dah biasa sangat dengar. Tapi tak pasal-pasal ayat ni jadi luar biasa sebab a few months back, aku dengar ayat ni keluar dari mulut seorang lelaki, for the FIRST time.

Hmmm… no comment.

I mean, even I myself just don’t know what’s wrong with me?
Aku tak suka boys ke? Suka je.
Tapi entah kenapa… perasaan tu cuma setakat itu. Untuk lebih-lebih… Zero. Kosong. Titik.

Apa-apa je lah… InsyaAllah, one fine day, aku akan temui manusia yang  Allah cipta untukku. Allah knows best, kan3?



Yeah… Alia. Awak dah mula merapu. Sudah-sudahla fikirkan sangat hal ni… sambung je bila ada masa lain nanti…

No comments:

Post a Comment