Sunday, May 8, 2011

Sepanjang Hari Ini...

Hari ni hari Ahad, minggu yang ke-2
Hari semua orang celebrate ibu masing-masing
Aku tidak terkecuali... pagi ini dengan mata kuyu menahan ngantuk, aku bagi bunga pada umi..
Umi tanya.. "Ehhh.. bila beli ni?.."
Aku dengan senyum simpul jawab... "Beli semalam. Kakak letak dalam fridge...umi tak perasan eh?"




Kemudian minum ribena..
Kemudian gosok baju yang bertimbun...


Lepas habis segala urusan...Lepak sebentar di Setia Alam..
Tengok-tengok rumah yang sedang di'renovate'... letak lampu.. pasang grill
Haaaaiii.. rumah baru, tak sabarnya aku nak jejakkan kaki dan melepak-lepak di dalammu!! heheee~~


Then kami ke sekolah adekku, Shakir... Nak sambut besday la katakan..


Adekku




Pizza ni nampak menarik ;)

Yeeeesss... Happy Upcoming Birthday, Shakir!!
Anda berhutang dengan saya at least 7A's untuk Exam Mid Year ini... Sila langsaikan...hahaha

Then kitorang pergi rumah Auntie Ani...
Umi pilih-pilih kain... Then kami makan bihun sup... Yum2.. <3

On the way balik TUDM... aku snap gambar ni di Tol Saujana Putra...
Macam cendawan... hehee~~(Takde mende laen ke Alia? Makaaaaann je ko ingat!!)
Gambar gelap sikit, sebab shutter speed 1/2000. Aperture tak adjust ;p



Dan sekarang, tibalah masanya untuk tido...
Esok kerja... -.-''

Selamat malam, y'all

No comments:

Post a Comment