Thursday, August 25, 2011

Menyelamatkan Diri..

Wow!

WOW!

Rasanya dah sangat lama aku tak merepek & menganyam ketupat di sini... tapi memandangkan raya semakin dekat (dan Ramadhan hampir tiba ke penghujungnya T-T ), aku kena juga meng'excercise'kan jari)..

I'm sure korang - especially ladies- dah selamat shopping... dah siap menggosok baju-baju raya, dah ready untuk keluarkan heels baru korang dari kotak-kotak... nak melaram sakan di Hari Raya.

Tapi berjaga-jagalah! Jika anda bakal berjalan banyak dengan heels-heels yang stunning itu, anda mungkin akan terjelepok jatuh... atau pun merasa sakit kaki.

So, I'm suggesting these item untuk diletakkan di dalam beg Raya korang yang berbau kedai itu






Foldable ballet flats with Flanil Cream or Voren Plus Gel to soothe your soon-to-be-aching feet. Bolah cari di local drugs store.

I'm suggesting because I have them in my enormous bag. They're my life - and dignity - saver. Terutamanya bila aku keluar berjalan-jalan seorang diri... Aku tak mahu dilihat sebagai org lemah bila kaki terpelecok, I want to be seen as strong. Ya la... aku kan ego!!

Hahahaha.

No comments:

Post a Comment